Scrapat!

Ja nu har jag varit i farten igen! Tror Jerry börjar tröttna på mig :) Men hela natten (sov inte så bra) så låg jag och tänkte på en scrap och hae en skiss i huvudet och visste exakt vilka bilder jag skulle använda och färger, papper allt va solklart i mitt huvud! Så ja va bara tvungen att sätta mig och göra den idag.

Idag har vi även varit och handlat lite och varit på kalas. Jag stack inom akademibokhandlen och handlade en bok! Jag vet att jag skulle spara massa pengar till NY men hade spanat in denna boken i flera veckor så ja va bara tvungen! och jag hade faktiskt nytta av den redan idag då där va "mallar" för bokstäver och det behövde jag till dagens scrap!

Ja dagens scrap blev en NYFÖDD FELIX (syrran min fick jue en underbart söt liten son lördagen den 20 september så har massa söta bilder på honom så här kommer smakprov från dagens scrap!


 


 

Här kommer en bild på hela LO



Närbild på de tre små bilderna!



Närbild på den stora bilden!


Närbild på texten!



Närbild på "notisen"



Det står följande:

20 september
klockan 16.24
vikt: 3762gram
längd 52 cm
Helsingborg

Jag har använt vanlgit papper och klippt ut bokstäverna med hjälp av mallar. Sen har jag limmat fast de med vanligit syrafritt lim. Notisen har jag stämplat med en genomskinlig stämpeldyna och sen använt chalks med brunfärg på. Fotoramarna har jag använt två olika färgade papper och klippt ut en halv centimeter extra på varje kant. Papperna går i samma färg. Sen har jag limmat fast knapparna med limpistolen och trätt grönt garn igenom dem.


TACK FÖR TITTEN!

Imorgon är det scrapmässa i Helsingborg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0