Utskickade kort :)

Ja jag minns inte om jag skrivit tidigare att jag hade gjort ett par kort som ajg inte kunde visa er ännu då jag skulle skicka ut dem till diverse personer! Nu vet jag att personerna har fått korten och blev jätte glada så nu kan jag visa dem för er oxå!

De första koret gjorde jag till Malin Starvall, jag beskrev för henne om vår vänskap och hur glad jag är att ha henne!
(jag hoppas att andra vänner som inte fått ett kort inte tar illa vid sig, det kommer kanske till er oxå en dag! )

De andra två korten gjorde jag till mina systrar! FÖr att berätta hur glad jag ära tt had em och hur mkt jag älskar dem och att jag vet att de finns där i alla väder! Jag gjorde lika dana ort men olika fäger så här kommer de!






De va allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0