Shoppat :)

´Japp, igår var jag återigen på Pema och handlade lite. Det ärju så att jag har fått in en del beställningar på kort från mammas jobb och då behöver man ju ha material för att kalra av att göra det. Och studentgejor hade jag inte en ända! Även om det blev en del mer än det jag behövde så va de okej för jerry tydligen :) hehe. Handlade för 1000 kr men hade fått in 200 kr från mammas jobb då jag redan sålt massa saker.

Handlade följande:
En studentmössa (stämpel)
Blommor i diverse färger
Brads i diverse färger
Tre paket i rad (stämpel)
Pojk med tårta (stämpel)
Kors (stämpel)
Flickor, blommor och fjärilar (stämplar)
2 st papper
Band (gula och blåa)

Hmm det var nog allt tror jag :D
Heh men idag har jag pysslat en del och jag gjorde två krot som jag verkligen blev nöjd med

Här är resultatet på dem!






Flickan är stämplad och det är endast hennes band som är ifyllt. Fjärillen är oxå stämplad och utklippt (gånger 2) och den ena är endast limmad i mitten och utböjd.
Ett rosa band under och ett grått papper
'



Detta kortet är texten stämplad på ett oranget pepper och emossat med ett mossgrönt pulver.
Fjärilen är stämplad, utklippt och färgad. Där är två pappers blommor och en brads i mitten. Även fjärilen är här satt så den ser ut att kunna flyga iväg när som helst.



Sen har jag även gjort en LO till Jerrs album. Från NY bilderna!







Lämna gärna kommentarer! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du e grym!! Att du orkar.. =)

2009-02-13 @ 14:17:46
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0