Studentkorts beställning...

Japp har fått in en del beställningar på studentkort och det har jag gjort idag... Blev ganska nöjd efter massa dålig insperation... Jag hade inga ideer alls på vad jag skulle göra!

men här kommer resultatet:



Ett studentkort till en tjej som gått barn och fritid...



Ett studentkort till en kille som tar studenten som gått hotell o resturang...



Sen gjorde jag även ett grattiskort som man kan sätta ett snöre i med mina nya paketstämplar :)



Sen gjorde jag ett likadant kort som jag gjorde igår men lite bredare och med grönt band :)

De va allt för idag!


Glöm inte kommentera!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud vad du är duktig vännen. roligt att se det du pyssnar ihop! :D KRAM!

2009-03-27 @ 11:43:10
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0