:D



Återigen skapat lite...
Har suttit väldigt mycket nu två dagar i rad. Igår kväll satt jag i flera timmar tills Jerry tröttnade på mig riktigt mycket.

Dessa korten skapade jag igår.

Björnen är stämplad och målad med akvarellpennor. Bakgrunden är stämplad med en barkgrundstämpel och emobossad.
Det svarta pappert är stämplat med swirls ch en white emoboss dyna sen har jga använt chalks på de. :)



Det andra kortet är stämplat och chalkat. Flickan är målad med akvarellpennor pch sen glitterlim på blomman.



Detta kort gjorde jag i morse när jag hade lite tid över. En wirls stämpel som är emossad och sen en målad flicka igen. pappersblommoor med en knapp i mitten samt ett bard med en knapp på.



De va alles från mej!

Kommentarer
Postat av: Clinen

Tyckte det sista kortet var sötast =) Det var mjukt och fint! /C

2009-01-08 @ 23:22:33
URL: http://clinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0