Ensam hemma...

Japp idag är jag ensam hemma då Jerry är iväg med sitt jobb och gör någonting. Varför inte ta tillfället i akt när han inte är hemma och spendera mycket tid framför pysselbordet :)

Tre kort har jag fått gjort idag och jag är faktiskt ganska nöjd med alla. De bruna kortet är jag lite missnöjd med då jag fick bandet alldeles snett och de går verkligen itne att flytta på :/ Men de va fint iat :))



Kortet med flickan som hålller ett plank är stämplat samt målat, hjärtat har glitter lim. Blommorna är utstansade och målade med akvarellfärg. Där är 4 rutor bakom stämplen och de är två olika mönstrade papper.



Detta kort har jag stämplat och blommorna och svärtat kanter.



De tredje kortet har jag använt min Slice maskin för att skära ut blommorna som jag sen har målat med akvarellfärg samt satt tyg från ikea igenom (ni vet sådant som gamla människor envisas att ha som gardiner) :) Det är tre olika mönstrade papper och ett stämplat motiv som är färgat med akvrallfärger.
Nu i efterhand har jag även lagt till lite glitterlim som ni inte ser på bilden.


Vad tycker ni? Vilket tyckte ni blev bäst?

Kram

(imorgon ska jag köpa stämplar på Panduroooo ) Kanske :D

Kommentarer
Postat av: Malin Starvall

Jag tycker att kortet i mitten var finast :D

2009-01-19 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0