förlåt...

förlåt för att jag inte har uppdaterat er på väldigt länge. Jag har helt enkelt inte haft tid och jag har inte lagt in bilderna från kameran. Jag har fortfarnade ett kort som jag har gjort men som inte har kommit in på datorn och jag täntke jag skulle vänta till eftr lördag och lägga in de då min syster får de då.

Men jag har fått lite nya stämplar osv. eller rättarsagt köpt själv. Jag köpte swirls stämplra på pandurohobby för de va halva priset på dem. Sen köpte jag idag Making memories toolkit nummer 2 med diverse roliga saker i för att jag bland annat behövde ny öljettång samt en ny sax så då tryckte jag att jag lika bra kunde slå till! Hade desutom presentkort på bokia från de att jag fyllde år.


Men nu åter till det jag har gjort.


Jag har gjirt en ny LO till Felix, dock har jag inte fyllt i vikt osv ännu för jag har inte fått de av min syster *pikpik*

och sen kommer det även en LO på Nova ifrån julen. Då jag inte har uppdaterat henne album på väldigt väldigt länge och hennes album är av en helt annan stil än den jag gör nu. När jag började med hennes album hade jag inte lärt mig någonting och hade knappt något material alls. Men nu blir de lite finare i även hennes album.

Här kommer resultatet.

             ¨

Ni får tyvärr stå ut med endast två bilder då det klyddar lite här

kram på er allesammans


Kommentarer
Postat av: Anonym

6530 gram, 64 cm lång, 40,5cm huvudomfång



nu har du fått det...

2009-01-07 @ 17:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0