Nya stämplar

Japp så är det...
 Jag har köpt nya stämplar på panduro... Ni vet de där flickorna jag alltid använder? Nu har jag köpt pojkarna oxå! Äntligen :D

Här kommer tre kort jag har gjort med stämplarna...



Först ut har vi en söt liten påg som har snickar kläder på sig :))
Är lite3 besviken med påklistringen av pojhken... för den lossnar så måste klistra den på ett bättre sätt...





Nästa kort är ett litet HIF kort :) Vad annars. Det är ju dem man tittar på o hejar på :) De röda kortet är stämplat med röda fotbollar. Pojken är målad med akvarellpennor som vanligt... sen så är där vita papper innut i och ett blått snöre :))




När jar gör de ena lagets färger här i skåne så måste jag ju göra det andra för att kunna möte även kunderna som hejar på dem.. :P
SÅ här är ett MFF kort i samma stuk... De ljusblåa över de vita är stämplat med fotbollar! :)

Nej nu ska jag vara social med jerry!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0