Skriver sällan.. jag vet.. hehe

hejhej,

tyvärr blir de jue så att jag inte skriver så ofta... första anledningen e väll att de inte e någon som läser den hah :P men oå för att tiden inte räcker till.... de dagaarna jag inte jobbar vill jag hinna med så mycket som möjligt.. umgås med älsklingen träffa vännerna och allt annat som ska göras nu inför flytten.... dock har jag bara ett fåtal dagar kvar på city gross sen e det slut för iår och jag går till mitt nya jobb med mitt fina kontor hehe :) ska inreda de lite sen när jag kommer dit... med kort på älsklingar och så :)

idag e jerry iväg och fiskar... och jag ska snart åka och jobba... 15-21.30... bra med pengar men dryg...  tredje eller fjärde helgen på rad minns inte riktigt... menmen sånt som händer blir en skön lön när den väl kommer... står i valet o kvalet om jag ska skriva upp mig på att jobba extra o så.. hade varit sköna pengarn u när jag bara har halvtid i bjuv samtidigt som de känns långt att pendla lund hyllinge för att jobba men vi får helt enkelt se vad som sker med tiden.. kanske kan bli rekomenderad till landskrona eller ngt sådant jue hade oxå fungerat... :) just helgerna ger jue bra med pengar så då kan man lalla ganska mkt i veckorna haha :P nä får väll ta o göra mig iordning de sista här och en åka te jobbet...
tråkigt nog jobbar inte snäckan idag hon e ledig så typiskt att vi går om varandra.. hehe


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0