Lägenhetskoll och jobb!

Hejhej... får uppdatera lite tänkte jue när jag startade detta att jag skulle skriva inprinsip varje dag men så har de dock inte blivit.. har varit för mycket att göra och bara jobbat en massa massa kväll och när man väl kommerh em vid 10 ska man vara socia med sambon sin för de värderas högst !!! :)

Så vad har nu hänt den senaste tiden...
Jo de har varit en hel del arbete... mycket kvällar så man har inte hunnit med så mycket.. sen har jag jobbat hela helgen oxå.. dock bara te 18 men de har varit så fruktansvärt mycket att göra jag undrar vart allt folk kommer ifrån egentligen hehe... :) Men trevligt har de varit.. trivs som fisken i vattnet.. trevliga kollegor och oftast vädigt trevliga kunder oxå.. dock e de liiiite svårt när man behöver ringa om en massa :( tråkigt och kunderna blir oxå litta irriterade.. annars har de inte varit så mycket.. kalas hos min syster som fyllt 24... där va vi en kort visit i lördags efter de var de av te akuten för min del.. eller jourläkarcentralen.. har haft smärtor precis under buken... blev skickad te gyn o allt men inget hittades så får gå ovis med det dock har smärtorna börjat avta en del... skönt e det men fan va svårt de va och jobba men allt går jue över med tiden hehe....

Idag har vi varit i Lund och återigen tittat på en lägenhet... riktigt prefekt för oss...stor och rymlig nästintill för stor hehe... :) så nu sitter vi o snackar om vad vi e sugna på a tt göra och vart priserna skulle hamna i slut ändan...

Nä får ta och delta i lägenhetsgrejen nu hehe

Ha de bäst! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0