Lund här kommer viiii!!

Åååå vet inte vart jag ska börja vet inte vad jag ska skriva vill bara skrika hoppa och skutta.... e så glad att vi fått en lägenhet nu.... visst mycket pengar det handlar om 830 000 kr i lån e mycket.. men e så glad så fruktansvärt glad att komma "hemmåt" att inte känna ensamheten att känna att man hör hemma igen.. umgås med vännerna där nere igen som man knappt gjort på två år.. har inte å mycket kvar i helsingborg längre... visst har hittat en del nya ansikten på city gross ett par personer man bara vill fortsätta träffa.. viktoria lilla är en av dem :) så söt den tjeje e hah :)) va rädd om ditt ragg ;) ;) men nu har man henne på msnen så nnu e de bara att snacka på där hehe... :))

så i september blir e troligen flytt te lund vet fortfarande inte exakt datum men 14 står de på kontraktet så där efter brjar vi renovera... e en del små saker o fixa juee hehe vi vill inte ha gröna köksluckor :P hehe... e så glad.. äntligen ska jag o älsklingen få en gemensam lägenhet.. för den vi bor i nu känns som om de e hans lägenhet pga jag flyttade in i den men nu ja :DD kan tne va gladare...

Och troligen rullar pengarna in snart osse jobabr som bara den juue. sköööna pengar i slutändan hehe... :D

Nääe ska vila lite nu på soffan känner attj a behöver de.. har ett 10-21.30 pass imorgon igen heh innge roligt...


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Vickan

hayha vad gulligt skrivet, du e minst lika söt snäckan ;)

2007-08-20 @ 21:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0