Mycke har hänt!

Ja en hel del har hänt den senaste tiden faktiskt... jobbar för fulla muggar för tillfället känns det som iaf... de e inte så mkt men bara kväll hela hela tiden vilket e gaska tråkigt... dock e jag ledig nu onsdag torsdag och fredag fast jobbar helgen... så nu ska man hitt på litta för en gångs skull... idag b blir de läkaren med öronen förr att förhoppningsvis få dem fixade ordentligt... sen imorgon blir det danmark och Zoo med mamma,tore, jenny , håkan och liam.. o så klart jerry... sen fredag  blir de hemma mys och tvätt på kvällen.. :) Dock bestämmde jag precis att jag ska träffa ahlqvist o mårten... skoj skoj o sen ska ja o min älskling på visning ikväll igen... :))) nääee får ta o lägga ner igen orkar int ee skit trött fr att den där hantverkaren började banka på taket i morse....


Kramkra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0