Man gör ju som alla andra ;)

Hehe precis.. alla andra skaffar bloggar då får jag oxå ta o göra det jue ;) :P Näee så e det inet riktigt... tycker de e kul att skriva vad som hänt o vad som sker i livet o andra intressanta ämnen som man vill ta upp... Och man börjar ju växa ifrån Lunarstorm nu så man får hitta ngn annanstans att skriva av sig... :)

Tänkte dra en litten snabbis här om vad som sker o händer just nu :)
Jobbar för fulla muggar snart... City gross ingen hitt men de e bara över sommaren... Dock kommer jag inte att få träffat gubben min så mkt :( jobbar jue väldigt mkt kväll så de funkar inte riktigt då men de e bara o bita ihop o vänta te aug då ja börjar mitt fasta jobb o inte jobbar helg allt nästan.. :) annars gör man inte så mkt försöker umgås me vännerna me de blir tyvärr inte så mkt... *kollar sig omkring och undrar vart alla tagit vägen* men väldigt mycket systern min för tillfället.. leker med Liam i sommarvärmen  finns inget underbarare än att se honom glad :) Min lilla loppunge... Näe det får vara allt för mej denna gången... dax o städa lite så att sambon blir gla när han kommer hem... *hoppas på en utgång idag meden drink på stan* :P hehe... lite sugen på att gå ut o festa men ja.. får se hehe


Ha de bra! Och hoppas ni kommer tebaxs och får fortsatt treviga lässtunder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0