Längesedan nu!

Ojoj... har visst glömt bort att uppdatera här inne hehe blir så ibland... inte funnits tid te de riktigt...
menmen tänket uppdatera er alla litta snabbt nu.... börjar idag och går bakåt... enklast så :)

Jaha idag har jag hjälpt syrrans man Håkan att packa upp i malmö inför morgon dagens försäljningar... Håkan själv kunde jue inte vvara med så han skulle vara hemma med den nya bebisen... :)
Japp som jag skrev så har syrrans lilltjej kommit nu... i torsdags morse kom hon.. super söt o super liten... vi va där i torsdags kväll och ja man blev helt tårögd av liam han va sååå söt...villa hålla o mysa me henne... :) sen igår kvll så åkte vi hem till dem för då hade de redan fått komma hem... slutade me att ja hade henne i knäet hela kvällen :) ville inte släppa henne hehe...

Annars.. ja jo jag har jue bytt jobb... jobbar numera bara på Östra tornskolan i Lund.... så kyrkan blev ett avslutat kapitel... tråkigt men tvunget... :)

nee usch orkar inte skriva mer nu...

Allt e bra här hemma med mig o jerry och lägenheten e på gång att bli klar... lite lister o så kvar... o ja så klart köket o badrummet....

Snart e de min födelsedag och snart e det jul... usch vad tidigen går fort... :(

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0