Lilllördag

Ja då va det Onsdag och som vissa kallar det lilllördag. Inte mycket händer idag inte. Göran kom klockan 8.00 och gick hem precis igen. Snabb visit idag. Fick veta att imorgon ryker toastolen så vi får överleva utan den någon dag tror jag flyttar hem till syrran :)

Ja annars ska jag jobba och sen ska vi tvätta ikväll, alltid lika "trevligt" hehe.

Ja och en annan sak ajg måste berätta... det ringde precis från löddeköpinge och jag ska på jobbintervjue :) Tycker det är lika spännande och svårt varje gång, även om jag hoppas att jag får stanna där jag befinner mig nu och att jag får ett fast jobb här istället för kan man trivs bättre? :)

Nej ska äta lite o sen läsa

Kram

Kommentarer
Postat av: helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 13:56:44
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0