Snart....

Ja snart så är badrummet färdigt! Bara iag kvar sen e de nog som det ska vara där inne, dock har vi haft problem med en läckande toalett men de blir väll bra snart hoppas jag. Man vill inte ha fler överraskningar med massa vatten på golvet!

Ananrs har inte mycket hänt va ju hos syrran i helgen o mös hadej u ingen toalett så vi flyttade dit en natt och tog två flugor i en smäll då hon ändå behövde barnvakt. :) Vi va ute hela dagen typ oc krattade mossa :P snacka om att dem hade mossa i sin gräsmatta de va nog ingen gräsmatta kvar helt enkelt!

Ja ananrs i veckan har jag jobbat en massa, ja o sen har jag faktiskt varit på utbildning, Ungas internetanvändande, och en HLR dom va riktigt bra även om jag har gått den för ett tag sedan i skolan.
Ja sen idag ska jag på nyanställdas träff i Lund, kanske blir spännande kanske inte. Och innan jag åker he mska jag köpa en present till Martin som fyllt 25 och festar imn! :)

nej ha de bra alesammans oc ha en skön helg!

kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Lottis

Ha en underbar helg gumman!

2008-04-25 @ 22:31:38
URL: http://lottislottis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0