statistiken ökar...

Ja alltid lika kul att se när statistiken ökar. Dock vet jag inte vem hälften av er e men ändå väldigt kul att så många följer ens bloggande. Men hade varit kul att veta vem ni är så kommentera gärna lite oftare :) och skriv gärna med eran egen blogg så ja kan följa erat liv?

Till Sanna som kommenterade förra inlägget och gärna ville se bilderna från the studio. Du kan kommentera igen men en mailadress så ska du få mitt gästlösenord. Inte så sugen på att lägga ut det här inne nämligen :)

Jaha annars händer inte mycket.. Jobbet går vidare och jag ska idag hämta sponsring till våran tjejfestival... Och jag ska umgås med lilla Alex... :)



kram på er allesammans


Jag saknar dig, jag behöver dig och jag älskar dig. kom tillbaka o va min vän. finns ingen som du, Tiden med dig va en av de perioder i livet då jag log nästan hela tiden. När jag tänker tillbaka känner jag fjärilarna i magen och suget efter allt det roliga vi gjorde. Minns fortfarande första gången vi sågs, det va lite pinsamt och jobbigt men ack så mycket roligt det har skett där efter. Jag önskar att våran kontakt hade varit som då, att vi fortfarande pratar flera timmar om allt från himme till jord. Jag finns kvar här, jag vil ha tillbaka det, bara ropa om du vill.....

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! har tyvärr ingen egen blogg men kommit in på din via ngn annan och nu följer jag ditt liv kan man säga =) Här är iallafall min mailadress,ska bli kul att se fotona därifrån, ska nämligen själv dit om tre veckor. Ha en bra dag!

2008-04-10 @ 17:07:59
Postat av: Lottis

Nu ska jag börja följa din blogg lite mer. Saknar dig gumman, vi får försöka få det som det va innan. Jag behöver det nog lika mycket som du :) Saknar vår tid och allt vi gjorde tillsammans!

2008-04-10 @ 21:46:43
URL: http://lottislottis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0