Dagen...

Jaha ja nu sitter man här på jobbet återigen. Det är fredag och veckan är snart över. Dock har jag kvällen idag men pga sjuk personal så förlyttas jag till en annan fritidsgård. Kan vara trevligt att vidga sina vyer men man är hemma kär och ja tycker  det är lite jobbigt att behöva vara på en annan fritidsgård. ´Men det löser sig väll:)

Har precis kommit till jobbet men börjar inte jobba försen om 20 minuter därför jag passar på att blogga lite nu innan och uppdatera er lite. :)

Mitt huvud har inte dierkt mått så bra. Hade fruktansvärd huvudvärk igår kväll när jag väl kom hem från jobbet. Men då va det ju bara på med kläderna och iväg på förvaltnigsfesten. Stannade bara till precis efter middagen sen begav jag mig hemåt. Tänkte att det är jobbdag idag och ja mådde som agt inte så bra. Knappra lite alvedon sen bums i sängen och somnade ganska snabbt iaf.

Imorse så var det att gå upp hyfsat tidigt och tur hade jag att jag vaknade av mig själv för min mobiltelefon hade tydligen dött och larmet inte startat. Sen va de iväg till stan och få en riktigt skön massage. Den va välbehövlig och jag njöt verkligen. Dock va de inte så skönt när hon masserade huvudet och trycke på min bula så fick be henne sluta trycka precis där. :) Pinsamt och förklara för henna varför me nemn. Ja nu har jag som sagt kommit till jobbet efter att ha handlat ett par byxor och en överraskning till Jerry.

Nej får gå o hjälpa mina kollegor vi är som sagt två man kort så får rycka in lite tidigare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0