Dalbybadet...

Ja förlåt mig att jag inte uppdaterat er speciellt mycket, men det har varit en hel del att göra den sista tiden. Just nu jobbar jag på dalbybadet. Helsköna arbetskollegor även där. Man ställer upp för varnadra helt enkelt. Egentligen skulle jag jobba kväll på fredag men gusten ska jue ha sin 25 års fest så ja bytte med söta lilla snälla D.

Annars har det hänt en del sedan sist oxå Magen min har börjat krångla igen dock har det bara varit en dag med kraftiga smärtor de andra dagarna har de varit lite mindre smärtor men har haft lite hela tiden så.  Vi har även varit på Bakken med min kära syster.

nej nu ska ja fortsätta titta på tv. Uppdaterar er lite en anan dag lite.! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0