nästan färdig,

Ja nu är jag nästan färdig med min ombyggnad, så vad tycker ni nu då? Ser det okej ut eller det ser ut som katastrof?

Ja nu har skolan dragit igång, idag har varit en stressad dag som jag inte riktigt vet hur vi lyckades ta oss igenom. Vi har 86 barn i en väldigt liten lokal, varav 36 st är nya 4or. Vi fick helt enkelt flytta våra kära 6:or till firitdsgården och försöka klara av 4orna och 5orna. Dagen började ifs väldigt bra med en god lunch på viva med Emma och Anette. Men sen efter det så började det gå utför. Osten är rälig och vi har ingen handkassa och klarar inte ett mellanmål till så många barn på endast korv. Så jag fick ägga ut så länge så vi åtminstonde kunde köpa ost så vi klarade dagen. Imorgon får vi leverans så då ska väll all vara som vanligt igen hoppas jag!
Det är riktigt jobbigt med så mycket nya barn och nya namn. Samtidigt som vi har ny personal på plats så det är mycket att tänka på, men men som sagt det är bara och bita ihop förmodligen blir det bättre nästa vecka.

Ja annars här hemma är det ganska lugnt, vi bara tar det lugnt och njuter :P
Jerry har suttit en hel del med min blogg som ni ser.

Jag berättade för er här om dagen att jag börjat prata med en tjej, igår blev de så att vi sågs hemma hos henne. Hon va jätte trevligt och jag tror inte vi va tysta många sekunder. Jag tyckte vi kom bra överrens igå och snackade på som bara den. Vi verkar ha en hel del gemensamt och jag hoppas att denna vänskapen kan leda en bit för hon och hennes man verkade trevliga. Så tack för igår Carolin!

Tänkte berätta lite om planeran i helgen för er. Det blir lite att göra denna helgen. Vi ska till malmöfestivalen imorgon (även om det inte är helgen så berättar jag), vi ska se på något band som Jerry ville se och det är ju så att man måste in en vända tycker jag. Sen på fredag blir det nog lugnt om vi inte följer mer Carolina och Stefan till Malmö vilket jag inte riktigt vet om vi ska eller inte. På lördag ska vi hjälpa ett par vänner att flytta och jag ska nog hjälpa pappa att handla på IKEA. Vi får se helt enkelt. Söndag blir det middag hos min älskade vän Linda och mitt söta fadderbarn Mattias, ja och så klart martin hehe!

Nej nu får jag avsluta efter ett ganska långt inlägg tycker jag!

Kram på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni skulle ju inte planera nåt denna helgen alls.. haha.. men du i ett nötskal!

2008-08-21 @ 10:23:57
URL: http://jennytussan.blogg,se
Postat av: Linda

Det tycker jag vi kan göra.. Dem klarar sig utan oss en stund =)

2008-08-22 @ 10:51:09
URL: http://pyretlinda.blogg.se/
Postat av: Malin

Det ser jättefint ut min vän :)

2008-08-23 @ 11:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0