Trevlig helg...

Ja det har varit en trevlig helg trots att Jerry har varit bortrest... Fredagen så var jag hos min far och åt middag men stack ganska tidigt då jag va trött och tänkte att jag behövde städa en massa men sen efter lite funderingar så tänkte ja hmm undra vad Martin hittar på med och slog en signal och begav mig dit... blev mycket snack ett par timmar... han e så härig o sitta o snacka me de e verkligen en sån som man bara kan sitta o glo o snacka skit med... jätte skönt!

ja och på lördagen så va jag först uppe hos min underbara vän linda på sjukhuset... (du måste vara rädd om dig snäckan vill inte du ska vara mer dålig nu, älskar jue dej ) ja sen åkte jag till pappa för att hämta digitalkameran där och satt o snacka litta... ja jo visst ja jag hade även städat på morgonen... ja sen hämtade jag upp Maria och sen kom olof sen rullade de in lite folk.. så de slutade med massa härliga människor och pizza och massor med dricka (kanske för mkt för en del peroner *host* ) hade iaf en super trevlig kväll med folket...va extra kul att Emma kom för henne har jag inte träffat på flera flera år så de va super kul! men nu får vi se till o ses lite oftare va ??? även kul att gusten tittade in honom har jag inte heller träffar på väldigt länge..

så nu har jag precis kastat ut olof och maria så äntligen själv... skulle jue egentligen till Micke vännen men vågar inte köra med tanke på att jag slutade dricka hmm jätte sent i natt..3 kanske? vill inte riskera något som går att undvika... så jag hoppas att du förstår vännen....

så nu sittar jag här med datorn i knäet och bara småpratar med folk.. väldigt trevlgt det oxå!!


Ni får ha det bra allesammans och hoppas ni får en bra vecka? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0