Typiskt juue!

ååå så jääkla typiskt att man skulle åka på något sådant här skit nu... framför allt när ja skulle fsta med citygross tjejerna i fredags... dock va ja där uppe en liten stund men de va inte mycket mådde jue som sagt inge vidare alls... såå jag hämtade jerry i helsingborg då han hade varit hos olof och spelar lite ps3 och druckit lite ö o så... somnade på två röda sekunder...

jaha och idag e de inte mycket bättre direkt... egentligen ännu sämre och fruktanvärt uttråkad... de värsta jag vet e jue o sitta hemma o glo bara.... men kan jue inte direkt höra så mycket.. kan inte träffa syrra med risk att smitta alla oo framför allt lilla nova... inge vidare om hon blir sjuker...

Nej nu ska jag faktiskt ta och lägga mig i soffan igen o bara slöööa jerry lagar soppa till mig nu så ja blir lite bättre iaf..

kram på er..

(måttligt flummigt inlägg... :S )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0