Bilderna kommer nog snart!

Ja tyvärr har inte tiden räckt till för att lägga upp bilderna till er. Vi har jobbat och stått i. Samtidigt som vi var i Halmstad och njöt.

Ja i onsdags bar det av till Halmstad. Efter många svåra beslut bestämde vi oss att åka till Halmstad vilket var väldigt trevligt. Mne stället får inte den bästa kritiken av mig direkt. Lite litet och de visar karuseller på reklamen som de inte har inne i parken. Rätt ålder var 4-6. Äldre tycker nog att det är tråkigt. VI hade trevligt efter diverse olyckor. Liam som ramlade väldigt illa på svanskotan och knappt kunde böja sig ner på hela dagen, och Håkan som lyckas klämma sina fingrar i dörren när Jenny rullar upp rutan. :) Men vi hade trevligt och det var god, men dyr, mat. Bli nog Tivoli eller Bakken senare i år då mor o Tore här hemma oxå.

Ja sen har det som sagt varit mycket jobb, väldigt tråkigt jobb desutom. Vi har inte speciellt mycket att göra. Vi ska sköta kaninerna vilket är att ta ut dem o ge dem mat och sen bära in dem innan vi åker hem på kvällen. Egentligen ska det städas och grejor på båda våra fritidsgårdar men golvet är ju inte färdigt. Det beräknas vara klart idag så förhoppningsvis kan vi göra lite mer grejor på Måndag. DÅ är det jag och Marcus som är i farten oh jobbar. Idag blir det dock lite mer att göra faktiskt. Vi har precis rensat en del av kaninburarna, där är en del kaniner jag inte rör då de bara bits och jag hatar sådana djur. Hund och katt är lagom för min del.! Så vi har städat ur en del burar, de snälla kaninernas. Sen ska vi vara på Järnåkra vid 1 för då kommer det en snickare dit och ska laga våran dörr.

I eftermidag blir det till Jerrys gudfar för lite fika sen blir det helsingborgsfestivalen ikväll och träffa underbara Lottis. 

Nej nu ska jag gå o hålla  min praktikant sällskap.- Ha de gött i sommarvärmen!

(Tyärr blir det inte lällby och solande idag.. :/ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0