Tillbaka till vardagen!

Ja då va man äntligen tillbaka till vardagen efter massa lov och studiedagar...
Varit intensiva veckor på jobbet med sjukdomar och semester samtidigt som de har varit lovaktiviteter som inte kunnat ställas in... men vi löste det bra och lyckades göra våra ungdomar glada :)

Och nu är alla tillbaka och vi kör på igen... studiedagar på skolan nu 3-4 mars och vi hade övernattning med 17 st 7nde klassare vilket blev väldigt lyckat... vi sa att dem skulle stanna i bollrummet o pingisrummet och de gjorde dem så ja o nettan kunde sova vid 2 tiden... sen va dem uppe o klarpackade långt innan jag o nettan vaknat till liv... lite imponerade blev vi faktiskt...
Dock va ja skit trött igår iaf även om man fått en hel del sömn... men tog mig i kragen o började tvätta direkt när jag kom hem sen sov jag lite emallan maskinerna.. :) så när jag sen vid 17 tiden hämtade min älskling så var allt redan klart... snacka om att han blev glad :D
Så då åkte vi istället till Bauhaus och handlade lite grejor till  badrummet... blev itne så lite grejor faktiskt... köpte allt kakel, allt småplock (handdukshållare, toahållare osv.) och toalettstol och sits.... slutade på 7500 kr så kom ganska billigt undan tyckte vi.. :) nu är det bara duschväg och blandare kvar sen känner vi oss ganska klara och den 7 april så drar snickaren igång och river ner allt skit :) guuud vad jag längtar faktiskt... ska bli så skönt att slippa duscha i ett knarrande badkar och att slippa oroa sig att det finns fukt någonstans i badrummet....

Så snart börjar vi bli klara i lägenheten faktiskt... har badrummet och köket kvar men köket ska vi vänta med om vi kommer göra det alls... sen är det bara lite lister och dörrkarmar sen e vi klara... vilket e väldigt skönt ... för då är det dax för en inflyttningsfest... :)  ska bli kul... appråpå det så snackade ja o jerry om de här med festande och vi har börjar "festa" lite oftare numera faktiskt.. vilket är väldigt kul... man träffar många man tycker om på en o samma gång och har oftast väldigt kul ihop ... :) synd att det inte blev något party nu den 8onde men så e det... Tänkte inte på att Tore fyller 40 nu i dagarna och han ligger över fester på listan faktiskt... så ja ska hitta en annan dag då citygross folket osse e lediga.. :D inte ofta man kan pricka in deras lediga dagar.,.. inet så att alla tre e lediga iaf...


Nej nu ska jag klä på mig sne ska jag hoppa på cyklen o cykla till jobb... solen strålar och det ser så härligt ut så tänkte ta en långsam cykeltur till jobb och kanske en runda in i stan först... :)

Snart 2 lyckliga år med dig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0