Dagarna rulla på..

Ja dagarna rullar på och snart är det helg igen... :)

idag har vi varit hos min syster och fixat och fick desutom god mat. Dock blev syrran min lite sjuker :( Tråkigt menså är det när barnen drar hem massa saker från dagis. TTack o åter tack för idag!!

I helgen blir det nog återigen en lugn helg had varit skönt, fixa lite hemma sådant sm tavlor o lister som inte har kommit upp ännu... suckvi har bott här sedan i september och har inte en ända tavla på väggen... Tråkigt men sant så nu tycker jag att det är dax att fixa det helt enkelt...

Nackdelen med att dagarna går fort är att jerry snart åker på sweden rock och jagkommer sakna ihjäl mig...


När den äkta kärleken visar sig förstår man att allt annat bara varit ytligt. :)

trivs som fisken i vattnet med allt bara så ni vet om det...
Underbart jobb, underbar lägenhet, underbar älskling och underbara människor omkring mgi.... kan det bli bättre??

Nej wii fit tajm!

Kram

Kommentarer
Postat av: Malhin

Vi har bott här i snart 2 år och vi har inte mycket tavlor... har listor som inte blivit uppsatta med mera.... =)

2008-05-27 @ 22:36:31
URL: http://malhinnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0