Fredag

Nu är det fredag och helgen är närmare än innan.
SKa vli skönt med lite ledighet faktiskt. Fast i helgen ska ajg inte göra något speciellt ska helt enkelt bli en lugn helg. Vi ska sätta upp tavlor och lite lister kanske. Känner att det behöver vi göra. dock visar prognosen att ddet ska bli riktigt fint väder så vem vet kanske ligger vi på stranden istället... :) hoppas på det för ja e så blev. Dock får jag ju inte sola så mycket men lite färg kan vaa kul :)

Nu försvinner snart jerry från mig ett par dagar.. Dock kommer Jimmy ner o håller mig sällskap och de blir ju massa festande när han är borta så kommer nig kunna hålla mig nöjd iaf. :)

Nej nu ska jag ta de lite lugnt. och bara njuta till jag ska cykla litt jobbet....


kram på er allesammans och ha en underabar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0