Underbar helg...

ja snacao m att helgen har varit underbar, vädert alltså! Ja även sällskapet fr den delen.

I fredags va de som sagt disco på jobbet, en lyckad kväll med många besökare.
På lördagen så skulle Lottis kommit hit men det blev inet så då hon va sjuk, tråkigt för jag hade verkligen längtat efter att få träffa henne... :( De var verkligen längesdan o man saknar henne. Dock genomförde jag mitt lundalopp på eftermiddagen med mina ära kollegor.. Jag och Anette höll sällskap hela gången och genomförde 5 km gånh på 50 minuter. Vi kände oss väldigt duktiga och bara hoppas att vi vann någonting oxå :) Det var ialla fall en trevlig dag.
På grund av alla ändrade planer så åkte vi till min syster på kvällen och åt god mat o hjäpte dem i trädgården. vi sov där då vi skulle hjälpa dem hela dagen idag. Så det blev en hel helg hos min kära syster, god mat och trevligt sällskap även om jag varit trött o hängig idag. Har sina frklaringar som jag inte behöver dra här...

nej nu ska jag slöa på soffan me min älskling o bara ta de lungt... har massa ont :(((


Nej ha de bra allesammans så hörs vi av !
Kram


Kommentarer
Postat av: Lottis

Ja det va verkligen tråkigt att jag lyckades pricka in att vara sjuk just när vi äntligen skulle ses =/ Men det kommer fler dagar som tur är! Vi får planera in någon snart.. saknar dig gumman!

2008-05-16 @ 00:19:41
URL: http://lottislottis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0