Underbart väder!

Ja nu är våren verkligen här, solen skiner och det är nästan så mman kan lägga jackan redan! Älskar denna årstiden, så skönt med sol o mys. Grillandet tar form och ungarna är ute med :)

Ja en del har hänt sedan sist...
Först jobbade jag flera flera timmar i onsdags, först på Öt i köket och sen på mitt eget jobb. Efter det så bar de av till far min för lite grillning och mys. jag somnade till i soffan när Liam tittade på film. Jag va helt slut så de behövde jag :) Va härligt o bara kunna va, de e fördelen när man är med familjen att ingen bryr sig om man kommer i mjukis kläder eller råkar somna :)

I Torsdags skulle vi egentligen åkt och fiska men de spö regnade, så tänkte vi att syrrran kunnde komma o äta lite mat så de dök upp vid 17 tiden o åt köttfärsfyllda paprikor, MUMS. Lite dåigt kryddade men sådant man får ta helt enkelt :) Resten av dagen va bara lugn o skön vi ville bara ha en sådan dag så de blev så.

I Fredags va solen tilbaka så då bar de av till Sjöbo på fiske tur... Linda och martin va där nere md lilla Mattias, och jimmy och Helena va oxå med. Bara Helena som fick fisk vi andra hade vår vanliga otur. :) Menmen va en trevlig dag iaf. :)

Och Lördagen då, ja jag jobbade från 09-18 på tjejfestivalen i Lund, dåligt med besökare i år men va ändå trevligt. Men dagen började ine så roligt då ja va på jobbet tidigt för att förbereda så kommer jag inte genom dörren, jag fatta inte vad de va men fick ringa en kollega så han fick komma o öppna, men han hade oxå problem så nu ska vi ta upp låset på dagens möte :)
Fick jobba en hel del iaf, jag jälpte till med modevisningen och hämtade o lämnade kläder, där va en hel del härliga tjejer med och en tös som verkligen ska ta åt sig och känna sig behövd...

Sen på lördagskvällen så va vi hos mamma och Tore och grillade. Syskonen mina va osse där men de åkte hem tidigt men vi stannade te 1... dock däckade jag i soffan hehe :)

Och söndagen då... ja vi fick för oss på morgonen att vi skulle cykla ut till Nova Lund så de gjorde vi. 8-9 km. va en härlig cykeltur och vi insåg att de inte va så långt ut där så vi ska cyka ut någon mer dag i veckan o lämna in min cykel, fr den är ju lite paj. Sen så bara mös vi hela Sönagen... :))


Nej nu ska jag göra mig iordning för jobb, börjar om en timmes tid men ska ju cykla ner där så måste jue ha med mig lite grejor då :)

kram på er allesammans och ha en underbar vårdag! 

Här kommer en bild på mig och Nova från dagen då ja o Linda av ute me knattarna :)
image6

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sötnosar! :)

2008-05-05 @ 21:34:27
URL: http://flowa83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0