Fortsättningen av NY

Ja nu har jag äntligen fåt tid och ork till att fortsätta skriva till er om NY.

Ja lördagen skulle jag börja skriva om för er. Det var en tidig morgon. Vi var ett gäng som begav oss till bussen och åkte till ett köpcentrum md bara outlets. Allt från Gap, timberland till gucci osvosv. ja nu förstår vad jag menar! Det blev en hel del kläder. Vi handlade timberland kängor til Liam för typ 200 kr. och sen så fick han även ett par spiderman skate skor. han va så glad över dem när han fick dem. Till nova köpte vi ett par conversskor och en jeansklänning och body. Malin skriver jag inte vad hon får för hon har inte fått sina saker ännu

VI begav oss hemåt efter många timmars shopping och somnade på sängen. Vi blev lite sena till middagen men han isf. vi begav oss till en fantastisk resturang med sjukt god mat. Det blev ännu en gång en hyfsat tidig kväll.

Söndagen hade vi packat våra väskor och begav oss ut på scrapbooking butiks jakt. Vi gick sjukt långt. För er som vet så va vi på 49 streaten och gick till 91. Vi gic även en runda i central park. Så mysig park. Och ekorrarna va sjuka.. ha de posade och hade sig för alla med kamera! :) Vi fick en hel del roliga bilder.

Sen efter all gångs å visade sig att butiken på 91 till råga på allt var stängd! Så vi tog subwayn tillbaka och njöt dem sista timmarna inne i centrum och bara njöt!

Sen va det den långa flygresan hem!

De va allt för mig

nu ska ja vila i soffan e så sjuk trött åter igen! e trött hela tiden.. vad e det för fel på ig :S

Kommentarer
Postat av: Jenny

bättre nu då??

2008-10-22 @ 20:49:14
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0