Myshelg!

Ja helgen började fruktansvärt mysigt.. :) Jag bestämmde mig redan när jag var på väg till jobbet efter tandläkaren att vi skulle ha en mys kväll med film och något gott. Men var inte direkt sugen på chips eller godis så jag begav mig till Hemköp och köpte på mig massvi med frukt! Det blev annanas, kiwi, melon, päron och vindruvor samt mörk choklad.

Goooott!



SÅ här såg det ut på vårat bord där hemma denna mys kväll!

På lördagen så kom pappa in en runda och sa hej, drack en kopp kaffe sen blev dem utkastade :D Han tog med sig våran gamla tv som han skulle ha där uppe i sitt hus. :) Blir säkert jätte bra!

Efter det stack vi iväg till Jimmy och kollade på fotboll! Helsingborg lyckades inte vinna över lilla trelleborg, ´men det var ju ett derby och då kämpas det extra mycket! Det blev god mat och massa snack hela kvällen!

Nu ska vi snart åka till Nova och fika med Nettan och Emli lite!

Men först ska jag uppdatera min andra blogg!

glöm inte kolla i den oxå ibland!!

Krram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0