Jerry är hemma igen :)

Ja helgen va jätte kul men jag saknade verkligen Jerry. Hämtade honom i söndags kväll :D

Täntke berätta om helgens bravader :)

Skulle ha fest på fredagen och det va många som sa ja vi kommer men i slut ändan bev vi 5 stycken. Varav Nettan och Emil som inte skulle stanna speciellt länge var två av dem. Dock hade vi en trevlig kväll och nettan och emil kunde stanna lite längre med saga.

Dagen på jobb hade varit kaos, jag va ledsen och grät jätte mycket av diverse olika anledningar, de var helt enkelt en tuff dag bara och jag var väll extra känslig den dagen. Så efter jobb hämtade jag upp Starvall och vi körde hem till mig. Jag fixade till mig och det sista i lägenheten sen så kom underbara Kim... :) Efter ett tag så kom även Nettan och Emil. Vi beställde mat efter mågna om och men och vi satt och små drack och pratade. Jag hade en trevlig kväll men mina underbara vänner. Det behövs inte så mycket för att man ska få en lyckad kväll.

Malin åkte hem vid 1 tiden så ja o kim gick och la oss sen låg vi och pratade i nästan 2 timmar. Är så när man inte träffas så ofta då har man mycket att prata om och framför allt med en så underbar vän som han är :D
Kim bestämmde sig att stanna till söndagen vilken jag uppskattade väldigt mycket. Vi hade en trevlig helg md mycket film tittande och sena kvällar :)

Nej nu ska jag åka och jobba snart. har precis gjort färdigt alla beställningskort som jag fått order om :)


Ha en bra vecka allesammans

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0