Tänkte bara visa er...

... lite bilder från fredagens fest!
Hade som sagt mina underbara vänner Kim, Malin, Nettan, Emil och Saga här!

Här kommer ett urval av bilderna resten hittar ni på min bilddagbok!



Först ut är en hemsk bild på mig (försöker undvika att kim tar en bild på mig men Malin lyckas tydligen) och även Kim är med på denna bild!



Näst ut är familjen Lindgren / Arksund :)



Sist ut men vekrligen itne minst värd är min underbara Malin! :)


Men som sagt kolla in min bilddagbok blommis så får ni se resterande!


Kommentarer
Postat av: Hanna

kul att du gillar min blogg!! ^^

ska försöka hinna läsa din oxå... hehe!!

kram hanna

2009-02-10 @ 22:07:24
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0