Utmaning!

Alla som har en blogg, och läser detta är: UTMANADE!!  
♦ ♦ ♦
Snusar du?
Nej, 
♦ ♦ ♦
Röker du?
Njee, kanske någon ibland vid fest
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv?
- Japp de få dagar jag äter frukost!
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
- Ja som åskådare.
♦ ♦ ♦
Harr du slagit ner någon?
- Nepp
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
- Jaoo de har jag
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
- Hehe nej de har jag inte..
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
- Jag blöder aldrig näsblod!
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
- I går kväll..
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
- Jerry, vännerna och framför allt mina syskon
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
- Japp! ♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska
Orka :P
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
- Jerry
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
- Jerry
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
- Den hemligheten behåller jag för mig själv...
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
- Använder inte hårspray så ofta så vet inte...
♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
- Mina vänner, familjen många.... Ja och jerry så klart!
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- grå
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
- Jaa 5st
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
- Japp de har jag!
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
- Ibland...
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
- Om jag ska gå till jobbet eller ta bussen! :)
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?
- Snart åka till jobb...
♦ ♦ ♦
Vart hittade du den här listan?
- Hos Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0