Många dagar har gått..

Japp många dagar har gått.. Det är ett nytt år och nya tag och förmodligen ännu ett härligt år med härliga människor!

Ska börja berätta för er varför ja va så sur o tvär härom dagen när jag skrev. Jo så här va det. Jag har jobbat nu i mellandagarna och kom till jobbet, var inte mycket och göra så jag tänkte tmen jag går upp och städar klubben och chokad kommer jag in i ett rum med massa madrasser och skit. Då sover dem i våran lokal utan att vi har fått veta någonting alls. Våra saker ligger överallt och jag blir allmänt irriterad. Går upp o skäller lite på vaktmästaren och tycker deras information till oss har varit skit dålig. Han säger bara tuff luck gilla läget. Men men, de åkte hem på tisdags morgonen så jag röjde och fixade, låste alla skåpen och insåg att de BARA förstört alla våra whitebord pennor (nyinköpta) och en rosafärgad kedja.

Men vi städade, röjde och de va snyggt inför denna omgången. Nu va de dax för basketlagen att sova där. Jag smög in idag och blev återigen förbannad. Då hade dragit så mycket i vårat skåp så haspen har gått i sönder bara för att få tag i en liten förlägningssladd!!! Fan va arg jag va. Gick upp och pratade med killen som har en del ansvar ochg han va super trevlig och hjälpte mig direkt. Han bad mig vänta en stnd då han stod själv och inte kunde lämna allt. Jag gick tillbaka till våran lokal och satt vi datorn så länge. Helt plötsligt kommer killen med POLISEN jag bli bara paff och tänkte hmm så här menade jag ju inte. Klart de har brutit upp ett skåp men de har inte tagit någonting egnetligen, bara så fint "lånat". Menmen där stod jag med Polisen och fick ju förklara allt. De e ett skåp man kan få upp med lite kraft men om man bara försöker öppna de försikigt så får man inte upp de så de har uppenbarligen velat komma in i skåpet!

Nej nu ska jag sluta tråka ut er med mina jobbproblem.

Nyår var underbart....

Orkar inte berätta så mycket med, ska äta nu sen ska jag jobba kväll med Tim.

Kram allesammans!

Kommentarer
Postat av: rebecka

usch , låter inte kul!

2009-01-03 @ 14:01:59
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/
Postat av: Clinen

Du hade klarat det fint! Man kommer in i rutinerna och lär sig knepet ganska fort. Sen går man ju på möten där man får "exeprthjälp" om man skulle behöva det. Inga frågor är för dumma att ställa! /Clinen

2009-01-09 @ 12:25:13
URL: http://clinen.blogg.se/viktresan
Postat av: Clinen

Jag ska gå på torsdagar kl 19.00 är det tänkt. Var det är kan vi ta msn. =P Vill inte visa var jag bor på internet. fniss Men om du kan så är du givetvis välkommen att följa med. Jag ska hem direkt efter träningarna dock så det blir så jättemycket "umgås" efteråt. Man vill bara hem å ta en dusch efter ett sånt pass. HAHA =P

2009-01-13 @ 11:46:25
URL: http://clinen.blogg.se/viktresan
Postat av: ♥Hanna♥

tack så mycket!!



kram H ^^

2009-01-13 @ 22:29:43
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0