Tänkte bara berätta för er!

Att det finns massor med nya bilder på min bilddagbok (blommis) som ni kanske vil slå en kik på! :)

Sen ätnkte jag även säga att veckan har varit bra :) Det har varit väldigt kul att vara uppe på klubben och bygga pärlplattor :) ja jag vet jag är lite barnslig ibland men det är kul. VI arbetar förtillfället med Photoperls som är att man skriver ut en bild på sig sjäkv som man sedan bygger mde pärlog. Skit fräck! :)

Men men.,,,

nu är det återigen helg och vi hade inte mycket planer men det blev plaer av det hela sen. Igår var vi hemma hos Jerrys arbetskolega Jonas. Han bor i området bredvid oss och vi hade faktiskt vädigt trvligt. god mag (planka) och vin! Lite samtal och så! :) Dock så fick vi inte igång gitar hero så vi satt och stittade på en svart skärm *skratta' emgång vid 12 tiden.

Idag har vi sovit riktigt länge. til hal 12 *skäms* men de va skönt!

Nu ska vi snart åka till syrran och jag tänke jag skulle måla lite på väggmålningen faktiskt!


Ha de bra och glöm som sagt inte bilddagboken! :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0