tiden går..

Ja tiden bara går och jag glömmer bort bloggen och orkar inte riktigt skriva i den så mycket som jag egentligen skulle vilja att göra. Jag önskar att jag hade ork och tid att skriva varje dag men tröttheten gör att jag nätt  jämt orkar vara vaken till kl 21. Det tär på en och det tär på jerry, jag orkar ingenting.

Men förmodligen får jag ett svar på måndag när jag ka till barnmorskan. Hade inet bra värden alls när jag var på företagshälsan så fick en akut tid till BM.

Annars så går jag in i vecka 17 imorgon. Det går fort som bara den. Snart har jag gått halva tiden och det är snart dax för semestertider och för RUL. Vi längtar väldigt mycket till båda sakerna och har lite planer men inte alls för mycket.

Jag hoppas att ni alla har tålamod med att jag bara skriver ibland!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Clinen

Ajdå det tycker vi inte om att höra! Vi får hoppas allt är som det ska med "er"!



Ta hand om dig. /C

2009-06-27 @ 19:02:53
URL: http://clinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0