Suck,

Jag som va så motiverad till att börja träna osse kommer detta, varför... :( Blir lite ledsen, men va på väg dit idag iaf men tänkte på vad min älskade sa till mig igår om infektioner odyl och tänkte att det kanske är lika bra att låta bli så det blev pyssel för hela slanten istället men de visas en annan dag då mottagaren inte får kortet försen senare i veckan.

Ja nu ska jag beärtta för er varför jag inte kan träna då.

Det är så här att vi är två man kort på jobbet och ingen vikarie (ovanligt) dock har chefen varit i verksamheten och ajg har gått upp till klubbe nvilket jag verkligen älskar, vill tillbaka dit upp och hoppas verkligen att jag får gå tillbaka nästa termin. Men åter till händelsen. Våran verksamhet just nu består av tenngjutning och jag stod vid spisen och smälte tenn. Hälde i tenn i formen som började läcka. Tennet rann ut i "smältgrejen" och jag trodde allt tenn runnit färdigt då jag ger den till barnet Jag ser att där är mer tenn kvar som håller på att rinna ut på honom så jag puttar bort hans hand och får allt på min istället. Kokande tenn är varmt ska jag berätta för er!

Det blev ner med handen i en bringare och chfen fick köra mig ill akuten. Där la de på sådant nät som extra hud och jag fixk citadon. Kände mig nästan lite fuller när jag kom hem.

Det är därför ag inte kan träna för att jag får inte lov att dsucha heller (handen alltså) och svettig blir man på hela kroppen när man tränar så ja. De får vänta till helgen helt enktlt..

nej dax o jobba!

Kram

Kommentarer
Postat av: Clinen

Aj aj aj! Det lät verkligen inte roligt!!

Hoppas det blir bra snart igen! /Clinen

2009-03-19 @ 13:49:03
URL: http://clinen.blogg.se/
Postat av: Vickan

Gud vad otäckt! Hoppas du blir bättre i handen snart!

2009-03-19 @ 20:54:15
URL: http://vickanls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0