Utmanad

Utmanad


Av Rebecka

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!



1. Vad heter du?: Åsa

2. Ett ord på fyra bokstäver: Ånga

3. Flicknamn: Åse

4. Pojknamn: Åke

5. Yrke : Åkeriägare

6. Färg: Å

7. Klädesplagg: Å

8. Mat: Ärtor

9. Sak i badrummet: Ånga

10. Plats/stad: Åre

11. En orsak att vara sen: Åska

12. Något man skriker: Ååååå va skönt

13. Film: Å

14. Något man dricker: Åbro öl

15. Band: Å

16. Djur: Åsna

17. Gatunamn: Å ?!

18. Bil: Å?!

19. Sång: Å?!

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Å?!


Jag utmanar:

Jenny     Malin      Maria    Lottis  Clinen

Kommentarer
Postat av: Clinen

Jag vill inte att du skriver ut mitt namn så. Det är Clinen och inget annat. Vill inte att folk ska veta mitt namn i bloggvärlden =P



Jag har redan gjort den i min viktblogg. =P /Clinen

2009-03-03 @ 21:54:06
URL: http://clinen.blogg.se/viktresan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0