uttråkad...

Blääee... usch hade hoppats på att dem från lund skulle ringa idag med mitt schema där nere men nä sitter här fortfarande litta ovis hur jag kommer jobba där nere... men men vi får se när dem ringer förhoppningsvis snart... skolorna börjar jue denna veckan så kan jue vara bra o få in mig....

Annars har de inte hänt så mkt denna helgen... lFredage... ja då jobbade jag först hela dagen och sen jobbade jag enrunda på bjuvsfestivalen en runda stod där i vårt tält och såg glad ut :) hehe sen på kvällen så umgicks jag itta med emma o emma från city gross o hade trevligt... tack töser.. hehe så supergoa tjtjerna på de stället e... :) kul o få kontakt me dem litta faktiskt... men blev e hyfsat tidig hemgång.. va hemma runt 11 tror jag...

lördagen då.. hmmm va en runda i bjuv o köpte två kjolar (jag som adrig använder kjol egentligen :P ) annars på kvällen så tog vi de bara lugnt tittade på fotboll och gjorde inget vettigt alls hehe.. sjönt de faktiskt...

Söndagen så åkte vi till mamma och sen körde vi ner te hofterup och center syd där efter så mamma kunde handla ett par byxor till både sig och tore nu inför deras släktresa... :) sen blev det middag hos mamma och vi åkte inte där ifrån försen vid halv 7 tiden... va ett bra tag sedan vi va hos mamman min så de va faktiskt skoj... :)

Och idag då hmm ja jo jag har suttit i soffan från hmm 11 kanske... slumrade till ett par minuter innan.. ar löst lite korsors osse har jag suttit här lite emellanåt... annars har de inte hänt så mkt mer idag hehe.. sitter o tittar på tråkig friidrott nu :P

Näe nu ska ja lägga ner skrivandet fr idag och lösa lite mer korsord tänkte jag förde kan behövas lite träning i huvudet :P hehe Imorgon blir säkerligen en lita tråkigg dag om inte lund ringer  frågar om jag kan jobba... :D

Puss o kram


Bilderna från alla mina äventyr hittar nu på bilddagboken och blommis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0