Inte lika seg längre...

Ja nu va det onsdag och halva veckan har redan gått. Härligt samtidigt som det närmar sig sommaren och oklarheten med jobb. Skön på sitt håll att badrummet kommer vara klart, jag kommer vara ledig flera veckor och bara njuta.
Ja med tanke på badrummet, just nu står han där o bankar och har sig, det börjar faktiskt likna något (även han bara satt upp gips plattorna än så länge). Nackdelen med badrummet är att jag som är hemma till klockan 12 iaf inte kan gå på toaletten eller någonting och det är lite små jobbigt men men.

Ja våren verkar vara kommen nere i Skåne iaf. Härligt väder och ungarna på jobbet är ute mycket och gör roligheter. Man kan sitta på balkongen på förmidagen o njuta med the i handen. Helt perfekt!!

Med tanke på en annan sak, alla ni som följt mitt klänningproblem så är det numera löst. Fick en beställning från Laredoute igår och i de paketet fanns min rosa svarta klänning som satt som gjord för mig! Helt perfekt. Riktigt skönt att slippa ha den stenen att släpa på numera. fick även en kjol med i de paketet och den har ja på mig idag, inte ofta jag har kjol men idag blev det så :)

Nej nu ska jag gå upp och ta tvätten sen ska jag faktiskt åka till Malmö och beställa en duchvägg (bätter sent än aldrig)

Frästen dagens namn på bloggen : jag är inte lika seg med att uppdatera längre så nu kan ni inte gnälla :)

kram och ha en bra onsdag!

Åsa

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej.. är nyfiken på att titta på dina kort. Kan man komma in på bilddagboken? /trogen bloggläsare

2008-04-10 @ 09:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0