Pinsamt värre..

Ja lite pinsamt blev det nu när Jerry pratat med vaktmästaren om byte av golvbrunn och han säger till våran byggare att det måste göras.. PINSAMt tycker jag som bara står bredvud med ett falskt leende...

Menmen det blir väll bra hoppas jag...

Iaf va meningen att han skulle ta toalettstolen idag men det gör han inte då för han måste bila upp golvet och byta golvbrunn. Ibland önskar jag att jag inte var hemma när sådant togs upp känner mig så dum.

Men vi slipper iaf att flytta in hos syrran i helgen. Även om de e trevligt att vara där så är det alltid skönare att sova hemma tycker jag.


Ja nog om badrummet ...

Igår umgicks jag med underbaraste Alex. Vi spelade och hade trevligt, pratade massa. Och hans mamma är så söt hehe hon hade lagt upp kakor och allt till oss, även om vi inte åt av dem så va de gulligt. :)
Kanske ska träffa honom idag igen men han vägrar svara så tror inte det blir av :P han ligger nog o snussar kudden fortfarande.

Annars inte mycket händer till helgen, fest på lördag kväll bara annars blir det en lugn helg tror jag.

JA jo det är ju ROCKAFTON ikväll på jobbet så kanske ska dra ner o titta där lite men får helt enkelt se om det blir så eller inte.

Shit va de låter nu när han bilar upp golvet!!

Bäst att åka innan man blir hörselskadad hehe

kram på er och ha en underbar dag i vårvärmen!


Kommentarer
Postat av: Sonny

Det va väl inte pinsamt..
Måste den bytas så måste den... skönt att ni är på rätt väg med badrummet. lova ta bilder så jag får se. Ha en bra helg /Sonny

2008-04-12 @ 09:49:28
Postat av: Sonny

Det va väl inte pinsamt..
Måste den bytas så måste den... skönt att ni är på rätt väg med badrummet. lova ta bilder så jag får se. Ha en bra helg /Sonny

2008-04-12 @ 09:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0