Kopierar min kära systers inlägg...

Japp här kommer min systers inlägg som ja vill vidarbefodra te er som läser min blogg! 
 http://jennytussan.blogg.se/




Nakenhund bortsprungen, hjälp till!!!!!

Jag ber om eran hjälp. Alla som kan hjälpa till, hjälp denna lilla hund. Länka så att denna information kommer ut.

Den 9/8-2008 var det hundutställning i Ronneby. Då blev 7 hundar väldigt skrämda och stack iväg. 6 av hundarna är hittade, men den sjunde är fortfarande borta. Hunden försvann vid brunnsparken i Ronneby. Det är en 10 månaders liten naken tik. Vad jag vet så är hon väldigt rädd av sig. Så om ni ser henne så ring polisen 11414. Hon är anmäld försvunnen hos dom.

http://www.bedykins.se/ny_sida_5.htm

Detta är en direktlänk till denna lilla hunds hemsida. Så snälla alla ni där ute, länka till denna sida, sprid denna info. Så att vi kan hjälpas åt att hitta denna lilla tös.

Jag träffade tjejen som letade efter sin hund, hennes panik efter sin hund gick rakt in i mitt hjärta. Vi måste hitta denna lilla tjej!!!

Jenny



Det var endast detta jag ville skriva idag men vem vet jag kanske skriver senare igen :)

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0