Måndag igen,

Ja nu va det Måndag igen och helgen är förbi. Jag sitter här och väntar på att klockan ska bli halv 11 så jag kan cykla till jobbet. Det har ösregnat hela morgonen så idag tar jag mde regnkläderna för säkerhets skull. Inge skoj att behöva bli dygnsur när man cyklar hem, än värre när man cyklar mellan lokalerna vi ska befinna oss i idag. Dagarna på jobbet rullar på, jag har ju fölängt till jul iaf vilket är väldigt skönt. Förmodligen så blir det lite längre til och tillslut så är jag nog lasad. :) Hoppas pådet iaf, men det tar ju sin lilla tid helt enkelt.

Jaha tänkte jag skulle berätta för er om helgen som varit. jag sa ju att vi inte skulle ha några planer alls från början men så blev inte fallet. Ännu en helg sprang iväg med massa att göra. Fredagen så skulle vi faktiskt bara vara hemma och ta det lugnt tänkte vi efter lite funderande men mamma behövde hjälp med sin dator så då åkte vi dit istället och fick middag på köpet. Dock va vi ju inte hemma försen runt 23.00 och skulle upp klockan 07.00 på lördagen för att hjälpa mange och micha men vi sov lite längre och blv lite sena :P

Ja och som sagt lördagen va vi dä och hjälpte dem och flytta en massa och ja följde även med pappa till IKEA. Dock tycker jag att IKEA helsingborg ser helt FUCkt upp för tillfället. Menme min åsikt. Sen blev det middag hos dem oxå och en sjuk Åsa på kvällen. Kräkte en massa och mådde kass vetitne vad det var men skumt va det.


Söndagen va vi hos Linda och Martin. Vi skulle vara där mellan 14-15 men kom klockan 17 pga min bakning tog lite för lång tid. :D


Nej nu ska jag ta o fixa till mig och cykla

kram



Kommentarer
Postat av: Sanna

svar: jag ska plugga till Idrottspedagog =)

2008-08-25 @ 18:37:32
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0