"Äntligen"

heh nej ja menar egentigen inte Äntligen när ja säger att barnen har åkt hem. De har varit här sedan i torsdags morse för Jenny och Håkan är i Stockholm och säljer. Det är alltid lika kul att passa barnen men hon den där * Nova går ju upp så förbannat tidigt hehe :) Men nu när jag stod o sminkade mig så insåg att jag saknar dem redan, Novas klängande runt ens ben och Liams skratt! Ja söta små barn.

Det har varit tre dagar fulla med stoj o stim. Vi har varit i stan och träffat Nettan, Emil och deras lilla Saga, vi har blivit klämda av en bussdörr och ätit på Mcd. Vi var även en sväng inom mitt jobb och visade E min nya maskin.  Sen åt vi kycklingkalopps till middag och mös framför TVn med en film. Liam är så härlig. Han gick in o la sig i Jerrys säng sen hörde jag någon snyfta och tänkte direkt att Nova va vaken.  Men det var Liam som låg o grät, han kunde inte somna när han låg där inne själv, lillekillen. Så han fick krypa ner hos mig o Jerry i soffan. då säger han att han e hungrig och trycker i sig ett helt äpple. Sen somnar han gott bredvid mig.
Idag gjorde jag och Liam ett kort till hans mamma och pappa. Han va så stolt att han kunde klippa och måla själv. Får se om jenny kan ta ett foto av kortet så jag kan lägga in o visa er! :)

Fredage nva lika full av aktiviteter. Först tänkte vi åka o bada men sen så blev det mys o fika hos Mommi (min mormor) och Ukki (min morfar) dit kom även Malin och felix. Efter de åkte vi och handlade pepparkaksdeg och lekte på skattkammarön! Nova tyckte de va lika kul som jag, liam och malin :)
Malin o Felix stannade över på middag och sen så satte vi på en film och mös framör tvn igen. Jag somnade samtidigt som Liam kl 21 :D trött som få va jag!

Idag vaknad Nova lika tidigt som vanligt, halv 6 :) Jävla unge säger ja bara hehe :) liam skulle till ridskolan idag så vi åkte dit med fullpackad bil. Där stöter jag på min gamla fritidsledare och vi småpratar lite, usch va man känner sig gammal när man pratar med någon om förr i tiden :P
han undrade om det var han som inspirerat mig till mitt yrkesval. Men måste nog erkänna att när ja tänker efter så är de lite mina gamla fritidsledare samt praktiken på Plumpen i Lund som gjort att jag valde det jag valde. Och ja e så nöjd med mitt val! Trivs verkligen med mitt jobb men det är nog mycket pga min arbetskollegor! :)'

Nu sitter jag här sminkad, påklädd och fixad. snart ska vi iväg till Jimmy på 30 års fest. Shit, de lät nästan mycket *skratta* tur man har ett par år dit iaf! :D Är reda sjukt trött så ska nog slummra på soffan en halvtimme nu!

Nej ha en bra lördagkväll allesammans!



(Jag vet att du läser min blogg och jag vill bara berätta för dig hur mycket jag saknar dig, smsen från dig som får mig att le även ja inte alltid tänker på det. Alla våra samtal vi har haft timmarna långa. Jag  vet att jag inte alltid har varit den bästa vännen att ja inte alltid svarar dig och berättar saker för dig. Men det har varit mycket, och en äkta vän förstår det och det tror jg du för innerstinne för jag tror på våran vänskap och jag hoppas innerligt att du snart kommer skicka ett sms tillbaka till mig och ångra dig. Jag hoppas på att vänskapen går tillbaka till våra samtal och inte bara smsen. Men bara jag får höra från dig gör mig glad! Jag bry mig och jag ill ha kvar din vänskap för jag älskar faktiskt dig, även jag aldrig har sagt det till dig *rodna*)

Jag vet att du vet vem du är, jag väntar på ett sms från dig och hoppas de kommer en vacker dag!

Kommentarer
Postat av: Clinen

Hehe. Jag har det i fingrarna vet du ;) Jag är en född pysslare. Eller iaf när jag får ett riktigt sug efter det. Jag har haft "burken"? eller "lådan"?, haha jaja vad det nu är, ståendes ett tag men igår fick jag en vision! AHA! och sen wow där föddes en postlåda! =D Det gäller att se möjligheter i allt! Från början var postlådan en clementin"back" men den gick inte alls =S massa slös med papper blev det bara =P Tur att jag vann dem =P [som sagt, jag sparar på allt =P] /Clinen

2008-12-08 @ 21:04:10
URL: http://clinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0