Haft ett par bra dagar...

Japp det har jag haft, jag hade en underbar julafton även om jag saknade Jerry något fruktansvärt så var det en bra julafton och ajg fick ju faktiskt mysa med honom på natten även jag itne skulle göra det egentligen. Jag kände igår kväll att jag ville åka hem trots allt och det slutade med att jag körde hem till Sandra och hämtade upp j´Jerry. Sen kom vi i säng vid halv tre inatt...

Jag fick många roliga saker igår oxå.

En embossingmaskin´/värmepistol av jerry till mitt pysslande
jag fick två böcker av malin och john som jag faktiskt redan har börjat att läsa´,
sen fick jag ett örngott av mina älskade syskonbarn emd deras fotavtryck på
jag fick även pengar av min mormor o mofar
samt en chokladfoundue av sandra och scrapbooking papper.

Idag sov vi länge sen åkte vi ner på stan och gick in på onoff. och vad hittade jag där om inte en behändlig liten dator. det är därför rni får stå ut med att saker o ting inte ser ut som det ska göra för jag skriver på den nyta datorn och den är int3e så stor direkt. Hittar inte alla knapparna och vissa knappar är mindre än man är van vid!!

Så här ser min dator ut, jag stod och valde mellan en blå och en rosa menden rosa kostade 250 kr mer och rosa är itne direkt min färg så det fick bli en blå :D



Nej nu ska jag vara social med Jerry ich mysa lite med honom...
imorgon blir det middag hos Mamma!

Kram på er!¨

Hur har eran jul varit och har ni fått några roliga klappar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0