Jobbjobb o jobb..

Japp nu har dagarna gått igen och snart så är det äntligen dax för semester. IDag är sista dagen innan en veckas julledighet. Jag har inte den lyxen som vissa andra har och är ledig i några veckor. Jag får bara en veckas semster och fortfarande kvällstjänstgöring osv under jullovet. Hoppas bara på att där är ungdomar på gården så man inte behöver tråka så mycket!

Igår var inte min tur dag direkt. Dagen gick inge vidare för min del. Jag höll på att halka o sätta mig på ändan två gånger på jobb. En gång halkade jag på byxorna och en gång på oljan Emma spillt ut. Sen gick jag även in i konsollerna som sitter kvar efter fönsterbrädorna samt skar mig på en av lådorna i frysen. SÅ idag ska jag skriav en "hoppsan" anmälan så får vi hoppsa på att det åtgärdars! :)

Igår kväll hade vi julfest på jobbet. Det var en trevlig tillställning och ungdomarna verkade nöjda. DOck var man fruktansvärt trött när man kom hem! SOmnade direkt när jag la huvudet på kudden!

Ikväll kommer nog Linda en runda med sin söta son :) Hennes smabo hade massa saker att göra så jag erbjöd henne mat och lite snack hemma hos oss! SÅ kan jag passa på att träffa Mattias oxå!

Nej nu ska jag avsluta skrivande och umgås med mina kära klubbbarn! Hoppas på att få gå hem snart så jag kan njut lite av min ledighet innan jag ska iväg med Linda.

Kram på er och ha en underbar julhelg om vi inte hörs igen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0