Trött och hängig!

Ja jag tror att det är något på gång i min kropp, en förkylning eller någonting. Är sjukt trött hela tiden och ont i hela kroppen men ännu har inget mer hänt och jag hoppas att de inte blir något mer och att detta backar tillblka på det hela har jag haft så sjukt ont i mina äggstockar nu i två dagar opch släpper det inte till ikväll så ska ja till gyn imorgon, för jag kan ite sova om nätterna pga smärtan. Det känns som om någon sticker en kniv rakt in i äggstocken. Jag vet att de flesta tjejer som läser min blogg säkerligen vet vad jag pratar om!

Nu sitter jag på jobbet ska snart gå upp till skolan och ha rastverksamheten. Det brukar jag aldrig ha men har hoppat in för en kollega nu de senaste tisdagarna och ajg tycker det är ganska trevligt men kan bli väldigt långtråkigt där uppe! Egentligen har jag jätte mycket saker att göra här nere på gården, beställa en massa, fixa med mina timmar osvosv men det får bli senare idag. Hoppas på att klubbbarnen kommer sent idag.

Nu kom våran praktikant så jag får väll egnltigen börja avsluta men jag måste bra berätta en sak till för er.

Igår träffade ja Alex, han kom ner till mitt jobb vid halv 6 och vi gick och åt middag på Sibylla *le* ihop. Vi pratade och jag kunde prata av mig av alla tankar och funderingar jag har haft på sistonde. Det är så skönt att ha någon att prata av sig riktigt mycket med. Jag har någon vän till ja kan göra det med men oftast pratar jag med mina älskade systrar när ja har funderingar och tankar men denna gången kunde jag inte det jag kände att de inte va rätt. Så då dök Alex upp där och jag är så glad att han lyssnar och försöker hjälpa :) Jag vet att han oftast läser min blogg och jag hoppas att han förstår hur mycket han betyder för mig!

Igår när jag kom hem från jobbet hade min älskling tänt massa ljus och sen mös vi som bara den. Jag vet att jag i många inlägg har tjatat om hur mycket jag saknar saker som hände innan men nu måste ja återigen nämna hur lycklig och glad jag är idagens läge. Jag har en sambo som är underbar och stället upp för mig i alla lägen! Jag har en familj som älskar mig och finns där. Jag har vänner som bryr sig och jag har ett jobb som jag bara älskar (även de ska bli en del förändringar nu). Jag är väldigt glad o lycklig över mitt liv idag även jag kan sakna vissa bitar från då. Många saker jag nämnt här i bloggen är saker jag hade hoppats varade fortfarande men samtidigt skulel jag inte vilja backa tiden och mista det jag har idag! Jag vill snarare flytta fram det jag hade då!


Nu blev det ett väldigt långt inlägg även ja skulle sluta för ett par minuter sedan men sådant är livet ibland och nu tackar jag för mig och tycker ni ska ta en titt in på skapande bloggen!

Http://blommis86.blogg.se/skapande

kram!

Kommentarer
Postat av: Clinen

Jag vet precis vilken smärta du menar! Har du otur är det en cysta =( Det hade jag när jag hade så ont. Tycker verkligen du ska få det kollat det kan ju även vara något annat =P hint hint /Clinen

2008-12-09 @ 16:35:26
URL: http://clinen.blogg.se/
Postat av: Sonny

Är du med barn?

2008-12-09 @ 20:22:26
Postat av: Jenny

Du vet att vi alltid finns där för dig!!! Alltid alltid!!! Precis som du alltid fins här för mig. Tack än en gång för all hjälp, du är guld värd!! Älskar dig.. kram kram

2008-12-10 @ 21:18:27
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0