Lite bättre?

Eller har jag det? Har jag blivit lite bättre på att blogga igen eller de e fortfarande lika dåligt uppdaterat som innan? Njaa lite bättre tycker jag nog allt att jag har blivit...

Ja inte mycket händer här inte... sjuker e jag... lunginflamation fast börjar bli bättre e redan tillbaka på jobbet o sliter... och har de drgt för de e en bortrest o många sjuka så vi e underbemannade vilket leder till att vi får stänga delar av våran verksamhet... tråkigt men sant... bara för att lundskommun har så mycket spar betting.. menmen

Ja annars så e de inte så mycket som händer i mit liv... igår va jag och kollade på Hifs första uefa detta året och de gick jue inge vidare... vi va dock inte på plats men såg de hos Jimmy... annars så väntar v bara på att badrummet ska dra igång inom en snart framtid... och snålar på pengarna en jääkla massa


nej nu ska jag åka till jobbet sen ska jag gå en runda där och sen efter de så blir de helt enkelt o jobba ju!

kram på er

Kommentarer
Postat av: Sonny

Krya på dig vännen *Kramar*

2008-02-15 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0