Onsdag igen...

JA nu va det onsdag igen och halva första veckan på semestern har gått. Har inte gjort speciellt mycket egentligen varit en hel del med min kontaktperson.
I måndags så va ja som sagt med min kontaktperson en runda sen så åkte jag och hämtade lilla nettan och körde till PEMA i höby och handlade pysselgrejor, dock slutade summan alldeles för högt och jag skämdes lite :( vågade dock inte löämna tillbaka någonting så ja fick snällt betala och le. Sen på kvällen så kom hennes kille Emil hit och vi lagade mat och spelade lite wii. Dock blev maten inte så lyckad så jag kastade ut såsen ch tog färdig chilisås istället.

Igår så va ja med min kontaktperson igen :) härlig tjej faktiskt! Sen efter det så åkte ja till syrran och lekte lite med hennes barn. Sen kom Jerry och vi åt lite god mat ch bara njöt :))

Idag så fyller min älskade syrra år så vi ska dit ikväll. Men först så kommer alex vännen hit och umgås lite med mig ... :))


GRATTIS MIN ÄLSKADE SYSTER PÅ 25 ÅRS DAGEN!
Här är min syster och hennes sambo John.


Ha en trevlig dag kram

Kommentarer
Postat av: Malhin

Herre gud.. Mitt ena öga ser ju jätte skumt ut.. haha

2008-07-02 @ 11:19:43
URL: http://malhinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0