Semesterdagarna....

Semesterdagarna bara går o går och jag tycker ine jag har gjort något speciellt.  Men har testat det här med mobilblogg oc det funkade ju bra. Så om det blir att vi åker någonstans så kan jag uppdatera er lite grann faktiskt. Även om jag inte direkt ha uppdaterat er speciellt mycket de senaste dagarna, men tänkte försöka bli bättre på det! :)

Jag hoppas att ni har haft en bra eller ska ha en bra semester själv ni får gärna uppdatera mig lite med vad ni ska göra alltid spännande att se vad andra ska göra så kanske man får lite ideer.

Vi funderade på att ta en bil semester i Sverige kanske ner mot tyskland men vi har inte bestämt oss alls. Kanske har någon en idee om vart vå bilsemester kan bära hen?

Nej nu ska jag busa lite med systersonen igen. Han har svit här sedan igår och vi har busat en massa men nu ska han titta på en film o  vänta på att jerry vaknar till liv. :)

Ha e bra tisdag i det tråkiga vädert idag! kram



                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0